Λαμβάνετε τα άρθρα κάνοντας Like!


Ψυχολογικός Φάρος

e-Psychology Magazine

Διαιτητικές Συστάσεις - Λίαππη Έφη /Διατροφολόγος

Η ιδεώδης ανθρώπινη διατροφή πρέπει να ανταποκρίνεται στις θρεπτικές ανάγκες του οργανισμού,να διατηρεί το σωστό σωματικό βάρος και να προλαμβάνει τις ασθένειες που προκαλούνται απο ελλιπή ή υπέρμετρη πρόσληψη τροφής.

Μια ισορροπημένη διατροφή πρέπει να παρέχει σε αφθονία βιταμίνες,μεταλλικά άλατα και φυτικές ίνες αλλά να είναι σχετικά φτωχή σε λίπος,ζάχαρη και αλάτι(εκτός αν προστίθεται στο μαγείρεμα ή στο τραπέζι).

Η αύξηση της κατανάλωσης φρούτων,λαχανικών και δημητριακών ενδείκνειται.Επίσης η κατανάλωση τροφών σε υψηλή συγκέντρωση θρεπτικών ουσιών.Να επιλέγουμε άπαχα κρέατα και γαλακτοκομικά προιόντα με λίγα λιπαρά.

Το κοτόπουλο έχει πολύ βιταμίνη Β που ενεργοποιεί τα κύτταρα της επιδερμίδας.Το σπανάκι προσφέρει βιταμίνη C και σίδηρο που προφυλάσει απο την αναιμία.Τα μήλα καταπολεμούν την ακμή και τις δερματικές παθήσεις.Απο τους χυμούς του εμπορίου
προτιμάμε αυτούς που δεν έχουν ζάχαρη και συντηρητικά.

Το πρώι όσο και αν βιαζόμαστε πρέπει οπωσδήποτε να φάμε το πρωϊνο μας.Αφαιρώντας το δεν θα αδυνατίσουμε πιο γρήγορα, αλλά θα αναγκαστούμε να τσιμπήσουμε κάτι που δεν πρέπει γιατί εως το μεσημέρι θα πεινάσουμε.

Οταν τρώμε μια μεγάλη ποσότητα τροφής μαζεμένη,ο οργανισμός δεν μπορεί να την χωνέψει και έτσι το μεγαλύτερο μέρος της τροφής μετατρέπεται σε λίπος.

Λίαππη Έφη /Διατροφολόγος

http://www.psixologikosfaros.gr/