Λαμβάνετε τα άρθρα κάνοντας Like!


Ψυχολογικός Φάρος

e-Psychology Magazine

Zεστά ροφήματα που σε βοηθούν να χάσεις κιλά

Ρόφημα κακάο

Ένα ρόφημα από σκόνη κακάο δεν περιέχει θερμίδες και ταυτόχρονα είναι πολύ αντιοξειδωτικό, αποτρέποντας την οξειδωτική δράση των ελεύθερων ριζών και προστατεύοντας έτσι από καρκίνο, καρδιοπάθειες και τη γήρανση. Επιπλέον οι αντιοξειδωτικές του ουσίες ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας, με αποτέλεσμα να συμμετέχει στη διαδικασία απώλειας βάρους.

Σημείωση: Δεν σημαίνει το ίδιο και με το ροφημα σοκολάτα έτσι; Μην παρασυρθείς.


Τίλιο

Ένα ακόμα ρόφημα πολύ ευεργετικό για τον οργανισμό μας είναι το τίλιο έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες (ηρεμιστικό, διουρητικό, ήπιο στυπτικό) και θεωρείται ότι προλαμβάνει την αρτηριοσκλήρωση και την υπέρταση. Το βότανο αυτό ενδείκνυται για όσους έχουν υψηλή πίεση και παράλληλα είναι νευρικοί, με αποτέλεσμα η πίεσή τους να ανεβαίνει όταν εκνευρίζονται. Το τίλιο έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία και να επουλώνει τα τοιχώματά τους. Μπορείτε να πίνετε 1-2 φορές την ημέρα ρόφημα τίλιου μεταξύ των γευμάτων ή όταν νιώθετε ότι είστε σε ένταση.

Καφές

Πολλά άτομα που βρίσκονται σε μια διαδικασία απώλειας βάρους διστάζουν να καταναλώσουν καφέ πιστεύοντας ότι θα τους προσθέσει θερμίδες μέσα στην ημέρα. Η δράση της καφεΐνης στην οξείδωση των λιπαρών οξέων αποτελεί ένα σημαντικό λόγο που η ίδια χρησιμοποιείται σε πολλά σκευάσματα αδυνατίσματος. Επιπρόσθετα, η συσχέτιση του καφέ με το αδυνάτισμα, πιθανότατα να οφείλεται στη συνεργιστική δράση της καφεΐνης με τα αντιοξειδωτικά (πολυφαινόλες), όπου διεγείρουν τη θερμογένεση, δηλαδή την παραγωγή ενέργειας από τον οργανισμό, αυξάνοντας έτσι και τις βιολογικές καύσεις. Επιπλέον, η περιεκτικότητα του καφέ σε θερμίδες και λιπαρά είναι μηδενική!


Προσοχή: Αυτό το οποίο πρέπει να προσέχουμε είναι η προσθήκη ζάχαρης (1 κ.γλ.= 20 kcal περίπου), την κρέμα γάλακτος (1 κ.γλ.: 50 kcal & 5g λιπαρά), το γάλα (1 μερίδα: 30 kcal περίπου). Συμπερασματικά, η μέτρια καθημερινή κατανάλωση του καφέ (2-3 φλιτζάνια) μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην προσπάθεια μείωσης του σωματικού βάρους σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή και συστηματική φυσική άσκηση. Ο καφές προσφέρει τόνωση και μας κάνει να νιώθουμε πιο ενεργητικοί, γι' αυτό είναι καλό να αποφέυγουμε την κατανάλωσή του τις βραδινές ώρες.
Τσάι

Το τσάι το οποίο περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες και συμβάλλει στις περισσότερες καύσεις του λίπους. Βέβαια το τσάι, διεγείρει το νευρικό σύστημα, με αποτέλεσμα σε κάποιους να ενοχλεί στον ύπνο. Έτσι λοιπόν συστήνεται να τα πίνουμε νωρίς μέσα στην ημέρα έτσι ώστε η δράση του να μειωθεί κατά τις βραδινές ώρες.

Φασκόμηλο

Το φασκόμηλο συμβάλλει στην απώλεια κιλών, ενεργοποιώντας το μεταβολισμό. Είναι γευστικό, αρωματικό και βοηθά στην αποβολή των περιττών υγρών από το σώμα. Επίσης, περιέχει σαν κύρια ουσία αιθέριο έλαιο, φασκομηλόλαδο ,ρητίνη, θουγιόνη και τα αντιοξειδωτικά τερπένια.

Λουΐζα

Η Λουΐζα είναι από τα πιο γνωστά και διαδεδομένα βότανα στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Συμβάλλει στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού, στον έλεγχο της όρεξης και στη διούρηση, γι' αυτό και είναι μια άριστη επιλογή για όσους υποφέρουν από κατακράτηση υγρών. Οι ευεργετικές της ιδιότητες βοηθούν στην αποτοξίνωση και την αποβολή των περιττών υγρών από τον οργανισμό αλλά και την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας. Εκτός των άλλων είναι και χωνευτική. Αποφύγετέ την όσοι έχετε υπόταση, καθώς επειδή είναι διουρητική, μειώνει την πίεση.

Βαλεριάνα

Η βαλεριάνα χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση διαταραχών του ύπνου και κυρίως της αϋπνίας. Πολύ συχνά συνδυάζεται με λυκίσκο, λεμόνι, βάλσαμο, ή άλλα βότανα που επίσης προκαλούν υπνηλία. Πολλοί μάλιστα αντικαθιστούν τα υπνωτικά χάπια με τη βαλεριάνα. Δεν είναι, όμως, αυτή η μόνη χρήση της βαλεριάνας. Χρησιμοποιείται, επίσης, για ψυχολογικές παθήσεις όπως είναι το παθολογικό άγχος και το στρες, για προβλήματα όπως το νευρικό άσθμα, η υστερική κράτη, η ευερεθιστότητα, ο φόβος της ασθένειας (υποχονδρίαση), ο πονοκέφαλος, οι ημικρανίες και οι στομαχικές διαταραχές

Αθηνά Ρούντου,διαιτολόγος διατροφολόγος


http://gynaikoparea.gr/